טפסים להוצאת ויזה לארה"ב

ויזות לארצות הברית

ויזה לארה"ב

מילוי טופס אונליין לקבלת ויזה לארצות הברית

למילוי טופס ע"י נציג או התייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

תוכלו גם להתקשר אלינו:

הגשת טפסים לויזה לארה"ב הינם תנאי ראשון ומקדים להתחלת תהליך הוצאת הויזה לארה"ב. טפסים אלו ניתנים למילוי באתר השגרירות.

אורכם של הטפסים כחמישה עשר עמודים, ומילויים מתאפשר בשפה האנגלית וברמה טכנית גבוהה. שימו לב כי לשם אבטחת המידע של הגולשים באתר, מוגבל זמן משך מילוי הטפסים, כאשר לכל דף מוקצב זמן קבוע מראש.

טופס לויזה

טופס ויזה לארה"ב בשפה העברית

הגבלת הזמן מהווה קושי במילוי הטפסים להוצאת ויזה לארה"ב וגורמת למעוניינים בויזה להתייאש מתהליך מילוי טפסי הויזה לארה"ב, קליק ויזה מעניקה ללקוחותיה אפשרות למלא טופס ויזה לארה"ב דיגטאלי ובשפה העברית עלמנת להקל עליכם ולמנוע טעויות נפוצות!

כמו כן יש למלא את הפרטים בכנות ובדייקנות רבה, שכן טעויות עלולות לגרום לשלילת הבקשה. תוכנם של הטפסים הינו שאלות רבות אודות מצבכם הכלכלי, האישי, המשפחתי, התעסוקתי, ובעצם- בחינת זכאותכם לויזה על פי רמת זיקתכם לארץ.

טפסים אלו נשלחים באופן מקוון, לאחר אישורכם, לשגרירות. זוהי חבילת המידע שיש כרגע לשגרירות אודותיכם, ועל פיה, אך לא רק, תקבע זכאותכם או אי זכאותכם לויזה. על כן רבה חשיבותם של הטפסים, ומומלץ להיעזר במומחים לעניין. יש להדפיס ולשמור את דף האישור שתקבלו לאחר מילוי הטפסים, שכן אישור זה מכיל ברקוד אישי שבאמצעותו תקבעו תור לשגרירות ואף תציגו אותו בכניסה לראיון הפיזי בשגרירות.

 לאחר השלמת הליך מילוי הטפסים להוצאת ויזה לארה"ב, ניתן להמשיך בתהליך, יש להיכנס לאתר נוסף של השגרירות, המאפשר תשלום אגרת הויזה באמצעות כרטיס אשראי מסוג מאסטרקארד או ויזה בלבד.

 ניתן להדפיס את שוברי התשלום ולשלמם באחד מסניפי דואר ישראל. את הקבלה עבור תשלום האגרה עליכם לשמור ולהביא עמכם לראיון בשגרירות.

באותו האתר ניתן לקבוע את התור להגעה פיזית לשגרירות לצורך ראיון סופי, דרך טבלה בה מסומנים הימים והשעות הזמינים לקבלת קהל לצורך ראיונות. לאחר קביעת הפגישה ישלח האישור על כך לכתובת המייל שהזנתם באתר. יש לציין, כי הכרחי להציג אישור זה בכניסה לשגרירות, אחרת לא תוכלו להיכנס בשערי השגרירות ולגשת לראיון.

לפני הגעתכם לשגרירות אנא וודאו כי יש ברשותכם דרכון בתוקף, אישור על מילוי הטפסים, אישור עבור תשלום האגרה וכן את האישור עבור קביעת התור לראיון.

טפסים נוספים החיוניים להוצאת ויזה לארה"ב שמומלץ להציג הינם:

 תלושי שכר

 עובר ושב של שלושה חודשים אחרונים

 תשלומי משכנתא

 חוזה שכירות

 אישור לימודים

 אישור העסקה

 לעצמאיים –  מאזן של שנה אחרונה ואישור מרואה חשבון על גובה ההכנסות.

לתחילת מילוי טופס ויזה לארה”ב לחץ כאן

טופס הויזה לארה”ב הינו חלק מן ההליך הפרוצדוראלי של הוצאת הויזה לארה”ב. טופס זה נמצא באתר המקוון של השגרירות, וניתן למלאו באנגלית בלבד.

יש לציין כי הטופס מנוסח ברמה טכנית גבוהה, והינו מוגבל בזמן, כך שהתמהמהות קלה עשויה לסגור את האתר- ועימו את כל המידע שרשמתם בעמל רב.

אורכו של הטופס הינו כחמישה עשר עמודים והוא כולל בתוכו מגוון שאלות שמטרתן לשפוך אור על מצבכם הכלכלי, אישי, ביקורים קודמים בארה”ב ובחו”ל, מטרת הנסיעה, עבר פלילי ועוד.

את הטפסים האלו מומלץ להכין דרך גורם מקצועי המומחה בעניין, שכן השגרירות האמריקאית מקפידה על כל פרט ועלולה לפסול את בקשתכם עקב טעות קלה.

גורם מקצועי כמו קליק ויזה יוכל לעזור לכם גם בשיפור הסיכויים לקבלת הויזה לאין ערוך, שכן הטפסים ומה שתרשמו בהם הינם קריטיים להצלחת התהליך.

בקרה קפדנית של עורך דין מוסמך הינה נדבך נוסף וחשוב בשירותנו, וגורם נוסף להצלחתכם.

אנו מקפידים למלא את הטפסים באופן לא פחות ממושלם, על מנת שתקבלו את השירות הטוב ביותר.

מאחלים לכם בהצלחה,

צוות קליק ויזה

מילוי טופס אונליין לקבלת ויזה לארצות הברית

למילוי טופס ע"י נציג או התייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

שירותים נוספים

טיפים ומידע שימושי

קביעת תור מהיר לויזה

כל אזרח המבקש להיכנס לתחומה של ארצות הברית חייב להצטייד באשרת כניסה- הלוא היא הויזה המיוחלת. תהליך בקשת הויזה הינו תהליך מורכב ובירוקרטי הכולל מספר

מידע על שגרירות ארה"ב

אזור השירות של שגרירות ארה"ב שגרירות ארה"ב בישראל נמצאת ברחוב הירקון 71 בתל אביב מאז שנות ה-60 המאוחרות. השגרירות אחראית על הקשר הנרחב בין ארה"ב

איך מאריכים ויזה לארצות הברית

כל ישראלי המעוניין לבקר בארה"ב מחויב להגיש בקשה לויזה לשגרירות האמריקאית בישראל כאשר בסיום התהליך, בראיון מול הקונסול האמריקאי בשגרירות, ייקבע באם בקשתו לויזה תאושר

הקדמת ריאיון לויזה לארה"ב

הקדמת ריאיון לויזה לארה"ב, במקרים רבים צצה לה נסיעה לחו"ל אשר אינה מתוכננת, אך מה עושים כאשר יעד הנסיעה המדובר הינו ארה"ב ויש צורך בויזה? אם

מאמרים

מדריך קביעת תור לויזה לארה"ב

כחלק מתהליך הגשת בקשה לויזה לארה"ב, על המועמד לקבוע תור לראיון אשר ייערך מול הקונסול האמריקאי בשגרירות. לשלב קביעת תור לויזה מגיעים לאחר ביצועם של

ויזה לבעלי דרכון אירופאי

בכל רחבי העולם ישנם אנשים הרוצים להגיע לארצות הברית הלא היא ארץ ההזדמנויות והשפע, ולכל אחד מטרה שונה, יש שירצו לטוס ולטייל ברחבי ארצות הברית

בקשת ויזה לארה"ב

מעוניינים להגיש בקשת ויזה לארה"ב? לא יודעים איך מתחילים? כל התשובות מייד. ראשית כל- עליכם לדעת כי התהליך מורכב ממספר שלבים, רובם מתבצעים על ידי אתרי השגרירות.

מהם התנאים לקבלת ויזה לארה“ב?

רוצים להעלות את סיכויי ההצלחה שלכם לקבלת ויזה לארצות הברית? לא בטוחים מה מחכה לכם ביום הריאיון בשגרירות? מהם התנאים לקבלת ויזה לארה“ב ואילו מסמכים

חדש!

ישראל נכנסה לתוכנית הפטור
אנו מטפלים בטופס אישור כניסה לארה"ב ללא ויזה - ESTA