אגרת ויזה לארה"ב הינו תשלום המועבר לשגרירות ארה"ב והוא נגבה על עצם הגשת הבקשה לויזה.
כיום סכום האגרה הינו $160 לויזת תייר וזהו התשלום היחיד הנגבה ע"י השגרירות לאורך כל התהליך. בעבר היה צורך בתשלום נוסף בגין רכישת קוד גישה בעלות $22 על מנת לקבוע תור לראיון בשגרירות, וכן תשלום עבור שירות שליחים בסך 40 ש"ח אך שני תשלומים אלו בוטלו).
אגרת ויזה לארה"ב ניתנת לתשלום דרך אתר השגרירות ודרך סניפי דואר ישראל. התשלום דרך אתר השגרירות יכול להתבצע אך ורק לבעלי כרטיס אשראי ויזה או מאסטרכארד.
תשלום אגרת ויזה לארה"ב דרך סניפי דואר ישראל יתבצע באופן הבא:
תחילה יש צורך להדפיס באתר השגרירות את שובר התשלום אשר עליו נקוב סכום האגרה בשקלים. לאחר מכן יש לגשת עימו לאחד מסניפי דואר ישראל ולשלמו במזומן ובשקלים. וכמובן על המועמד לשמור את הקבלה עבור התשלום ולהציג אותה ביום הראיון לבקשת ויזה לארה"ב בשגרירות ארצות הברית.
חשוב לציין מספר הערות חשובות:
• תוקף האגרה הינו לשנה ממועד התשלום.
• במידה ושולם תשלום גבוה יותר מסכום האגרה – אין החזר! לכן יש צורך לשים לב ולשלם את התעריף הנכון במדוייק.
• תשלום אגרת הויזה אינו ניתן להחזר במידה ובקשתך לויזה נדחתה על ידי השגרירות.
• מספר הקבלה של תשלום אגרת ויזה לארה"ב דרך סניפי דואר ישראל הינו ייחודי לכל מגיש בקשה ואינו ניתן להעברה.
• שובר התשלום שהודפס על מנת לשלם בדואר הינו תקף מיום הדפסת השובר ועד לסופו של השבוע אשר בו הודפס, כלומר אם הודפס ביום רביעי אז תקף עד יום שישי. במידה ופג תוקף השובר יש צורך להדפיסו שוב דרך אתר השגרירות.
• תשלום בדואר מצריך המתנה ליום העסקים הבא על מנת להגיע לשלב קביעת התורים.
• שגרירות ארה"ב היא הגורם הבלעדי אשר קובע את סכום האגרה ותנאי התשלום.
רק לאחר תשלום האגרה יהיה ניתן לקבוע את המועד לראיון בשגרירות ארה"ב בתל אביב או בקונסוליה בירושלים ולהשלים את התהליך עד סופו.
לקליק ויזה צוות מומחים בתחום ועורך דין מוסמך אשר יכולים לחסוך לך זמן יקר והמנעות מטעיות מיותרות אשר עלולות להוביל לפסילת הבקשה וחמור מכך, לבצע את תהליך הגשת הבקשה מחדש ולשלם אגרה פעם נוספת. אנו נעשה את כל התהליך עבורך ונגדיל את סיכוייך להוצאת הויזה.