כמה עולה ויזה לארה"ב

ויזות לארצות הברית

ויזה לארה"ב

מילוי טופס אונליין לקבלת ויזה לארצות הברית

למילוי טופס ע"י נציג או התייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

תוכלו גם להתקשר אלינו:

אם אי פעם חשבתם על ביקור בארה"ב, סביר להניח כי נתקלתם במושג: "ויזה לארה"ב". כידוע, כל בעל דרכון ישראלי המעוניין להיכנס בגבולות המדינה הנחשקת צריך להצטייד באשרת כניסה, או בשמה הידוע: "ויזה לארצות הברית".

תהליך הוצאת ויזה לארצות הברית כולל מספר שלבים בירוקרטיים אשר בסיומם יגיע המועמד אל שגרירות ארצות הברית בתל אביב או בירושלים (מקום הראיון ייקבע בהתאם לאזור מגוריו של המועמד) לשם ראיון פרונטלי מול הקונסול האמריקאי. במהלך הראיון יישאל המועמד מספר שאלות והקונסול יחליט בו במקום באם לאשר את הבקשה לויזה או לדחותה.

כמה עולה ויזה לארה"ב

אז כמה עולה ויזה לארה"ב וכיצד מגישים בקשה?

אם כן, בשלב הראשון על המועמד לויזה למלא שאלון מקוון הקרוי בעגה המקצועית: DS-160. טופס זה נמצא באתר הרשמי של השגרירות.
השאלון מנוסח באנגלית וניתן למלאו אך באותה השפה. או לחלופין ניתן למלא טופס ויזה לארה"ב בעברית השאלון כולל מספר רב של שאלות אודות מצבו המשפחתי, אישי, כלכלי ועוד. מטרת השאלון הינה לספק לשגרירות מידע מקיף אודות המועמד אשר יסייע לו בהחלטה באם להיענות לבקשה לויזה או לאו. בשלב זה לא יידרש המועמד לבצע תשלום כלשהו והשאלון יישלח ישירות לשגרירות באופן מקוון.

לאחר מילוי שאלון ויזה לארה"ב יתבקש המועמד לתאם מועד לראיון. אולם, בטרם קביעת המועד לראיון יצטרך המועמד לשלם אגרת ויזה בסך $160 (נכון להיום) וזאת באם מדובר בויזת תייר. אם המדובר הוא בויזת סטודנט או חילופי מבקרים יתווסף לסכום זה תשלום אגרה נוסף בשם: SEVIS העומדת כיום על סך $200. את תשלום האגרה ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי מסוג ויזה או מאסטכארד דרך אתר השגרירות או באמצעות הדפסת שובר לתשלום באחד מסניפי דואר ישראל.

לאחר ביצוע התשלום ייפתח חלון ובו לוח שנה ומועדים פנויים לראיון בשגרירות באופן בו יוכל המועמד לבחור את היום והשעה המתאימים לו. לאחרונה החליטה השגרירות האמריקאית להקל על המועמדים לויזה והחל מתאריך ה- 12 בדצמבר 2011 בוטלו לחלוטין תעריפי קביעת התור לראיון בסך $22 וכן התשלום עבור שירות שליחת הדרכונים אשר עמד על סכום של 40 ש"ח.

השלב האחרון כאמור הינו שלב הראיון בשגרירות. על המועמד להגיע כשעה לפני המועד אשר נקבע לו ולהצטייד בכל האישורים והמסמכים אשר יאמתו את המידע אותו מסר בשאלון DS-160 לצורך קבלת ויזה לארה"ב וכן כל אסמכתא אשר תחזק את זיקתו לארץ וכי אין בכוונתו להשתקע בארה"ב, לעבוד בה באופן לא חוקי או להגר אליה.

אם כן, ברוב המקרים, התשובה לשאלה כמה עולה ויזה לארה"ב תהיה $160 היות ורוב הבקשות לויזה הינן בקשות לויזות תייר או עסקים(B1/B2). אולם, אם המדובר הוא בויזת סטודנט או חילופי מבקרים יתווסף לסכום זה תשלום אגרת SEVIS.

הצוות המקצועי של "קליק ויזה" ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכל הליך הגשת הבקשה לויזה, להעניק לכם הדרכה ותמיכה לקראת הראיון והכל במטרה להגדיל את סיכוייכם לקבל ויזה.

מילוי טופס אונליין לקבלת ויזה לארצות הברית

למילוי טופס ע"י נציג או התייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

שירותים נוספים

טיפים ומידע שימושי

השגרירות האמריקאית

השגרירות האמריקאית, או שגרירות ארה"ב בישראל, הינה גוף השייך לארצות הברית ומטרתו לשרת את אזרחי ארה"ב השוהים ומתגוררים בישראל, והיא אחראית על הקשר הרחב בין

קביעת תור מהיר לויזה

כל אזרח המבקש להיכנס לתחומה של ארצות הברית חייב להצטייד באשרת כניסה- הלוא היא הויזה המיוחלת. תהליך בקשת הויזה הינו תהליך מורכב ובירוקרטי הכולל מספר

איך להגיש בקשה לויזה ארה"ב?

ההליך של בקשה לויזה לארה"ב הינו בירוקרטי שמתבצע דרך אתרי שגרירות ארה"ב בישראל וכן באמצעות הגעה פיזית לראיון בשגרירות הממוקמת בירושלים ובתל אביב. שלב ראשון

מאמרים

הצגת מסמכים לשגרירות ארה"ב בישראל

שגרירות ארה"ב בארץ ישראל קיימת מזה שנים רבות ומשמשת תפקיד חשוב בהחלטה הנוגעת לאשרת השהייה של ישראלים (קבלת ויזה לארה”ב). בשגרירות ארה"ב ישנם נציגים מקצועיים

תשלום ויזה לארה"ב

תהליך הוצאת ויזה לארצות הברית הינו תהליך די ארוך כאשר במסגרתו תידרשו לשלם אגרת ויזה עבור הטיפול של השגרירות בבקשתכם. התשלום הינו חד פעמי ויש

מדריך קביעת תור לויזה לארה"ב

כחלק מתהליך הגשת בקשה לויזה לארה"ב, על המועמד לקבוע תור לראיון אשר ייערך מול הקונסול האמריקאי בשגרירות. לשלב קביעת תור לויזה מגיעים לאחר ביצועם של

ויזה לבעלי דרכון אירופאי

בכל רחבי העולם ישנם אנשים הרוצים להגיע לארצות הברית הלא היא ארץ ההזדמנויות והשפע, ולכל אחד מטרה שונה, יש שירצו לטוס ולטייל ברחבי ארצות הברית

חדש!

ישראל נכנסה לתוכנית הפטור
אנו מטפלים בטופס אישור כניסה לארה"ב ללא ויזה - ESTA