איך מאריכים ויזה לארצות הברית

ויזות לארצות הברית

ויזה לארה"ב

מילוי טופס אונליין לקבלת ויזה לארצות הברית

למילוי טופס ע"י נציג או התייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

תוכלו גם להתקשר אלינו:

כל ישראלי המעוניין לבקר בארה"ב מחויב להגיש בקשה לויזה לשגרירות האמריקאית בישראל כאשר בסיום התהליך, בראיון מול הקונסול האמריקאי בשגרירות, ייקבע באם בקשתו לויזה תאושר או תדחה.

תוקפה המקסימלי של ויזה לארה"ב מוגבל כיום ל-10 שנים. יחד עם זאת, ייתכנו מקרים בהם תחליט השגרירות האמריקאית להנפיק ויזה בעלת תוקף קצר יותר כגון: שנה או חמש שנים, ואף למספר שבועות בלבד. מהרגע בו פג תוקפה של הויזה יש צורך בהגשת בקשה לויזה – תהליך הזהה להגשת בקשה לויזה בפעם הראשונה, ולא קיים תהליך קצר יותר למקרים בהם כל הדרוש הוא הארכת ויזה לארצות הברית.

כאמור, חידוש ויזה לארצות הברית כרוך בהגשת בקשה חדשה לידי השגרירות האמריקאית, בדיוק כשם שנדרש ממועמד חדש המגיש בקשה לויזה לראשונה בחייו. הליך הגשת הבקשה לויזה בנוי ממספר שלבים:

1. בשלב הראשון תדרשו להיכנס לאתר השגרירות בכתובת:

https://ceac.state.gov/genniv/ ולמלא שאלון נרחב ומקיף בן 13-15 עמודים לערך, והמנוסח כולו בשפה האנגלית.

2. תיאום מועד ראיון באתר השגרירות

בסיום השאלון ושליחתו לידי השגרירות לצורך הארכת ויזה לארצות הברית, יהיה עליכם לתאם מועד לראיון באמצעות האתר החדש של השגרירות המיועד אך לשם קביעת תור לראיון, בכתובת: http://usvisa-info.com/en-IL/selfservice/ss_country_welcome. באתר הנ"ל תדרשו תחילה להזין את פרטיכם ולאחר מכן תדרשו לבצע את תשלום אגרת הויזה. במידה והנכם אוחזים בכרטיס אשראי מסוג מאסטרכארד או ויזה תוכלו לבצע את התשלום האגרה ($140) באופן מקוון דרך האתר. בכל מקרה אחר, תצטרכו להדפיס את שובר התשלום ולגשת לאחד מסניפי הדואר על מנת לשלמו. יש לציין, כי רק לאחר ביצוע תשלום האגרה תוכלו לבחור מועד לראיון בשגרירות.

3. השלב שלישי ואחרון: שלב הראיון

לראיון יש להגיע כשעה לפני המועד אשר נקבע לכם ולהצטייד במסמכים ואישורים מתאימים העשויים לאשש את המידע אשר הזנתם בטפסי הבקשה ואשר מחזקים את זיקתכם למדינת ישראל וכוונתכם לשוב אליה. רצוי להגיע בלבוש הולם וייצוגי ולפעול בהתאם להנחיות אשר יינתנו לכם במקום.

לתשומת לבכם: עצם היותכם בעלי ויזה בעבר והרצון להארכת ויזה לארצות הברית, אינם מבטיחים כי תאושר לכם ויזה לארצות הברית בשנית. כל בקשה לויזה נבחנת לגופה על ידי הקונסול האמריקאי בשגרירות ומשכך, יש למלא את טפסי הבקשה ברצינות ובקפידה.

לסיכום, טרם נסיעתכם לארה"ב בידקו היטב האם אשרת הכניסה שלכם עדיין בתוקף. במידה והתשובה לכך שלילית, יהיה עליכם להגיש בקשה חדשה להוצאת ויזה לארה"ב בהתאם לשלבים המפורטים לעיל.

אתר קליק ויזה עוסק בהנפקת ויזות לחו"ל, ולארה"ב בפרט, ומחזיק צוות מיומן אשר מבצע את כל תהליך הוצאת הויזה עבור לקוחותיו באופן מלא ומקצועי ביותר.

אז איך מתחילים?

את תהליך הגשת הבקשה רצוי להתחיל כחודש וחצי בטרם נסיעתכם המתוכננת היות ובתקופות חגים וחופשים ההמתנה לראיון בשגרירות עלולה להגיע ל-3 שבועות ואף יותר.

השלב הראשון בתהליך הינו שלב מילוי שאלון דיגטאלי המצוי באתר האינטרנט של שגרירות ארה”ב. השאלון מנוסח בשפה האנגלית ובו שאלות מגוונות אודות מצבכם האישי, הכלכלי, התעסוקתי והמשפחתי. רצוי להקדיש מספיק זמן ומחשבה בעת מילוי השאלון הנ”ל היות והמידע אשר הזנתם נבדק בקפידה על ידי השגרירות בטרם הגעתכם לראיון והוא זה המקנה לה את הרושם הראשוני אודותכם.

עם סיום מילוי השאלון יישלח הטופס באופן מקוון לידי השגרירות וכעת מתחיל השלב השני בהליך. בשלב זה עליכם לשלם את אגרת הויזה (עלות האגרה עבור ויזת תייר עומדת כיום על $160) ולתאם מועד לראיון בשגרירות.

 

את תשלום האגרה וקביעת התור לראיון ויזה לארה”ב ניתן לבצע בשתי דרכים

דרך ראשונה – קביעת תור לראיון ותשלום באתר

בכניסה לאתר האינטרנט המופעל על ידי השגרירות באתר זה תידרשו תצטרכו להזין את פרטיכם, לשלם את האגרה באמצעות כרטיס אשראי מסוג ויזה או מאסטרכארד ולאחר מכן לתאם מועד לראיון בשגרירות. יש לציין, כי באפשרותכם לשלם את אגרת הויזה באחד מסניפי דואר ישראל לאחר הדפסת השובר המופיע באתר.

דרך שנייה – קביעת מועד ראיון ותשלום טלפוני

קביעת מועד לראיון ותשלום אגרה באמצעות מוקד הפניות הטלפוני של השגרירות אשר מספרו: 03-7621694 או 03-7621565 . גם פה תדרשו לשלם את אגרת הויזה באמצעות כרטיס אשראי ויזה או מאסטרכארד, אולם אם אינכם אוחזים באחד מסוגי הכרטיסים הללו תצטרכו לגשת לאחד מסניפי הדואר לשם ביצוע תשלום האגרה.

טיפים לקראת הראיון עצמו

לשני השלבים הפרוצדוראליים הללו נוסף עוד שלב אחד אחרון וחשוב, והוא שלב הראיון. מי שקובע בסופו של יום אם תאושר בקשתכם ותקבלו ויזה לארה”ב, הינו הקונסול המראיין.
להלן מספר טיפים חשובים לקראתו: הגיעו לראיון יחד עם כל המסמכים והאישורים העשויים להצביע על מטרתה האמיתית של ביקורכם וכי אין בכוונתכם להשתקע במדינה ו/או לעבוד בה שלא באופן חוקי.

יש להגיע בלבוש הולם וייצוגי כשעה לפני מועד הראיון אשר נקבע לכם, ולענות על כל השאלות בכנות ובביטחון.

הצוות המקצועי של “קליק ויזה” ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ופנייה, לסייע לכם בהליך הגשת בקשת ויזה לארה”ב ולהעניק לכם טיפים נוספים, הדרכה וליווי אישי לקראת הראיון.

מילוי טופס אונליין לקבלת ויזה לארצות הברית

למילוי טופס ע"י נציג או התייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

שירותים נוספים

טיפים ומידע שימושי

שגרירות ארה"ב בישראל הנפקת ויזה

שגרירות ארה"ב בישראל הינה הרשות היחידה המוסמכת להנפיק ויזה לארה"ב. תחילתו של התהליך הינו מילוי טפסים דרך אתר השגרירות. טפסים אלו הינם בני חמישה עשר

איך להוציא ויזה לארה"ב בקלי קלות…

ויזה לארה"ב הפכה בשנים האחרונות לקשה להשגה וכמו כן מבוקשת מאוד בקרב ישראלים רבים. הוצאת ויזה לארה"ב כוללת שלבים שאותם יש לעבור בכדי להוציא ויזה

השגרירות האמריקאית

השגרירות האמריקאית, או שגרירות ארה"ב בישראל, הינה גוף השייך לארצות הברית ומטרתו לשרת את אזרחי ארה"ב השוהים ומתגוררים בישראל, והיא אחראית על הקשר הרחב בין

מאמרים

שגרירות ארה"ב תל אביב

לרוב נתקל האזרח הישראלי בשגרירות ארה"ב כאשר יש ברצונו לבקר בארצות הברית, ולצורך כך- עליו להנפיק ויזה. שגרירות ארה"ב תל אביב מקבלת את תושבי כלל

ראיון ויזה לארה"ב

חלק חשוב ומכריע בהליך הוצאת הויזה לארצות הברית הינו שלב הראיון. כידוע, כל אזרח ישראלי המעוניין להיכנס לארה"ב ולבקר בה חייב להצטייד באשרת כניסה, או

הצגת מסמכים לשגרירות ארה"ב בישראל

שגרירות ארה"ב בארץ ישראל קיימת מזה שנים רבות ומשמשת תפקיד חשוב בהחלטה הנוגעת לאשרת השהייה של ישראלים (קבלת ויזה לארה”ב). בשגרירות ארה"ב ישנם נציגים מקצועיים

חדש!

ישראל נכנסה לתוכנית הפטור
אנו מטפלים בטופס אישור כניסה לארה"ב ללא ויזה - ESTA