ההליך של בקשה לויזה לארה"ב הינו בירוקרטי שמתבצע דרך אתרי שגרירות ארה"ב בישראל וכן באמצעות הגעה פיזית לראיון בשגרירות הממוקמת בירושלים ובתל אביב.
שלב ראשון של תהליך הבקשה לויזה הינו מילוי טפסים והגשתם לשגרירות, מילוי הטפסים לויזה יכולים להתבצע דרך אתרנו בטופס המיועד לכך ובשפה העברית.
לאחר מכן תקבעו תור ותשלמו את האגרה עבור בקשה לויזה לארה"ב על סך 160$ באתר השגרירות.זכרו, אגרה זו איננה ניתנת להחזר גם אם בקשתכם נענתה בשלילה. מומלץ להתייעץ במומחים להוצאת ויזה לפני הגשת הבקשה לויזה לארה"ב.
כל מגיש בקשה לויזה ארה"ב חייב להוכיח כי יש בכוונתו לחזור לישראל בתום הביקור בארה"ב וכי אין לו כוונות לעבוד או להגר לארה"ב. לכן לבקשתכם יש להוסיף מסמכים המאשרים את קשריכם לארץ ומוכיחים כי יש לכם בארץ, לדוגמה- עבודה יציבה, משפחה (בן זוג וילדים), הכנסות, לימודים, נכסים וכן כל דבר אחר שיגרום לכם לחזור ארצה עבורו.
לאחר השלב הבירוקרטי של מילוי הטפסים, תשלום האגרה וקביעת התור, תתבקשו להגיע לראיון שאותו קבעתם בשגרירות ארה"ב, בהתאם למקום מגוריכם.
הראיון יתבצע בשגרירות, ובתל אביב יש להגיע ארבעים דקות מוקדם יותר, לשם בדיקה ביטחונית. אין להכניס לשגרירות נוזלים, חפצים חדים, נשק, תיקים גדולים ומכשירים אלקטרונים מכל סוג. תוכלו להכניס עימכם דרכון, מסמכים רלוונטיים, חומר קריאה, מפתחות וארנק קטן ואישי. ישנם עסקים שונים בקרבת השגרירות שיש להם שירות של שמירת חפצים בעלות של כ 15 שקלים. לאחר הבדיקה הביטחונית תמתינו בתור. לרוב, התורים אורכים לפחות שעה. כשיגיע תורכם תקראו לקונסול המראיין, שישאל אתכם מספר שאלות לגבי מצבכם כפי שמופיע בטפסים שמלאתם ולגבי מטרת הביקור. לאחר הראיון יחליט הקונסול אם לאשר לכם בקשה לויזה או לא.
חברת קליק ויזה תעשה את כל התהליך עבורכם, תוך כדי פיקוח צמוד של עורך דין, ליווי וייעוץ אישי. לא תצטרכו לטרוח בהכנת הטפסים, קביעת התור וחיפוש מידע לגבי מה להביא. את הכל- אנחנו נעשה עבורכם במקצועיות ומיומנות של מתרגמים מקצועיים המומחים בהוצאת ויזה לארה"ב!