כידוע, תהליך הוצאת ויזה לארה"ב הינו תהליך מורכב ובירוקראטי הכולל מספר שלבים הנכללים גם בעבור בקשות מיוחדות של הקדמת תור לויזה לארה"ב, לכלל סוגי הוויזות ובהן גם ויזת תייר לארה"ב.
השלב הראשוני הינו מילוי טפסי השגרירות הקרויים : טופס ds -160 , שאלון ארוך של 15 עמודים באנגלית, ללא כל אפשרות לעזרה במילוי הטופס, בנוסף במידה והמועמד אינו יודע מה למלא באחד מן השדות הרבים בטופס המערכת לא תאפשר לו להמשיך הלאה. מילוי הטופס מוקצב בזמן מוגבל והרי זה חיסרון כי יש למלא את השדות הרבים בדיוק רב בצורה נכונה, מילוי לא נכון של הטופס עלול לגרום לפסילת הבקשה.
השלב השני הינו תשלום אגרת הויזה אותה כל מועמד המגיש את בקשת הויזה ארה"ב חייב לשלמה, ניתן לשלם בשתי אפשרויות: באחד מסניפי דואר ישראל או ע"י תשלום בכרטיס אשראי ויזה או מאסטרכארד.
השלב השלישי הינו קביעת תור לראיון בשגרירות אותו ניתן לתאם אך ורק לאחר תשלום האגרה מול הלוח של השגרירות אשר בתקופות מסוימות עמוס יותר, התור נקבע בערך כחודש מתחילת התהליך וניתן לשינוי עד יומיים לפני מועד הריאיון.
במידה והמועמד לא הגיע לריאיון שתואם לו קביעת התור החדש נקבעת רק מול קונסול בשגרירות.
כעיקרון לא קיים הליך או נוהל קיים להקדמת תור לויזה לארה"ב בשגרירות על מנת לקבל את הויזה (פרט למקרי חירום בלבד) הקדמת תור למועד הריאיון בשגרירות דורשת ניסיון וידע.
איך הצוות המקצועי של קליק ויזה יכול לעזור לי בהקדמת תור לויזה לארה"ב ?
המומחים של חברת קליק ויזה למתן שירותי הוצאת ויזה לארה"ב יש את הכלים , הניסיון , הידע והמומחיות לבצע הליכים אלו ולטפל בכל בקשה בצורה מקצועית, יסודית , איכותית ולמקסמם את סיכויי מגיש הבקשה לויזה וכמו כן ניסיון רב בכל הקשור להקדמת תור לויזה לארה"ב, כלומר הריאיון בשגרירות.
נשמח לעמוד לשירותכם ולבצע עבורכם את כל הליך הוצאת הויזה לארה"ב ובמידת הצורך לספק לכם את שירותי הקדמת תור לויזה לארה"ב.
אז אל תבזבזו זמן יקר לחצו על הכפתור הכתום בתחתית הדף והתחילו בתהליך !!! בהצלחה !!!